Tablica Informacyjna

INFORMACJE DLA KONSUMENTA*

*osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

SPRZEDAWCA

MICHAŁ KAROL SZCZĘSNY, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą WATAHA POLSKA MICHAŁ SZCZĘSNY, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9512458787, nr REGON 369813266, ul. Mariana Sengera "Cichego" 6/6, 02-790 Warszawa.

KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Mariana Sengera "Cichego" 6/6, 02-790 Warszawa.
  2. Adres e-mail: biuro@karmawataha.pl
  3. Telefon: 502692547

Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, na czas i w celu realizacji sprzedaży.

Jeśli umowa nie stanowi inaczej, Sprzedawca wyda towar Konsumentowi niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży.

WARUNKI REKLAMACJI

Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad – chyba że Sprzedawca poinformował Konsumenta o wadach towaru przed zawarciem umowy sprzedaży.

W przypadku wystąpienia wady towaru Konsument ma możliwość reklamowania wadliwego towaru w oparciu o rękojmię uregulowaną przez ustawę Kodeks cywilny.

Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:

  1. Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  2. Przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  3. Żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  4. Żądać usunięcia wady

Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi drogą elektroniczną, pisemnie lub osobiście w Sklepie.

W celu rozpatrzenia reklamacji złożonej na podstawie rękojmi Konsument w razie potrzeby jest zobowiązany na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres ul. Podole 12a, 05-600 Podole.

Sprzedawca zaleca, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawarte zostały następujące informacje: dane identyfikujące Konsumenta, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie reklamacyjne Konsumenta.

Każde zalecenie Sprzedawcy, które znajduje się w niniejszym dokumencie, ma w stosunku do Konsumenta jedynie charakter niewiążącej wskazówki, z której Konsument może, ale nie musi skorzystać. Nieskorzystanie przez Konsumenta z zaleceń Sprzedawcy w żadnym stopniu nie wpływa na prawa Konsumenta, a w szczególności nie wpływa na uprawnienia związane z rękojmią.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

W sytuacji, gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu, Konsument może skorzystać m.in. z:

INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

DANE OSOBOWE I PRYWATNOŚĆ

W przypadku, gdy dla zawarcia umowy konieczne będzie podanie danych osobowych, informujemy, że będziemy ich administratorem, a przetwarzanie odbywać się będzie na wskazanych poniżej zasadach:

Cel przetwarzania:

W zależności od tego, na co się zdecydujesz, może to być:

  • zawarcie i realizacja umowy
  • marketing bezpośredni
  • wywiązanie się z ciążących na nas obowiązków prawnych
  • możliwość ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

Podstawa przetwarzania:

  • umowa sprzedaży lub działania podejmowane na Twoje żądanie, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • ciążący na nas obowiązek prawny, związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
  • Twoja zgoda wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
  • nasz prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na przetwarzaniu danych w celu:
    - ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń;
    - przeprowadzenia badania satysfakcji z naszych usług;
    - prowadzeniu marketingu bezpośredniego.

Podanie danych:

  • dobrowolne, ale w przypadku chęci uzyskania faktury VAT, może być konieczne do zawarcia umowy - w zakresie danych niezbędnych do wystawienia i przetwarzania faktury

Skutek niepodania danych:

  • brak możliwości otrzymania faktury VAT,
  • brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie,
  • nieuwzględnienie Twojej opinii dotyczącej naszych usług w pracach nad ich dalszym rozwojem,
  • brak możliwości ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

Możliwość cofnięcia zgody:

  • w każdej chwili

Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Ciebie zgody pozostaje zgodne z prawem.

OKRES PRZETWARZANIA

Twoje dane będziemy przetwarzać tylko przez okres, w którym będziemy mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:

  • przestanie ciążyć na nas obowiązek prawny, zobowiązujący nas do przetwarzania Twoich danych (związany z fakturą VAT) lub
  • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez strony
  • cofniesz zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
  • zostanie przyjęty Twój sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych - w przypadku gdy podstawą przetwarzania Twoich danych był uzasadniony interes administratora lub gdy dane były przetwarzane w celu marketingu bezpośredniego

- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

TWOJE UPRAWNIENIA

Przysługuje Ci prawo żądania:

  • dostępu do Twoich danych osobowych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia,
  • ograniczenia przetwarzania,
  • żądania przeniesienia danych do innego administratora,

A także:

  • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych:
    • z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Ciebie danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora),
    • jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.

Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

USŁUGI ZEWNĘTRZNE / ODBIORCY DANYCH

Korzystamy z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane Twoje dane. Poniżej znajduje się lista odbiorców Twoich danych:

  • operator internetowej platformy handlowej
  • dostawca płatności
  • odpowiednie organy publiczne w zakresie, w jakim jesteśmy zobowiązani do udostępnienia im danych
Promocje
Wataha zestaw jeleń z ziemniakami 850g x 6szt
Wataha zestaw jeleń z ziemniakami 850g x 6szt
119,40 zł 99,99 zł
szt
Wataha zestaw gęś z ryżem 850g x 6szt
Wataha zestaw gęś z ryżem 850g x 6szt
85,80 zł 70,00 zł
szt
Wataha zestaw junior 850g x 6szt
Wataha zestaw junior 850g x 6szt
84,60 zł 69,99 zł
szt
Wataha zestaw dzik 850g x 6szt
Wataha zestaw dzik 850g x 6szt
113,40 zł 99,99 zł
szt
Wataha zestaw konina 850g x 6szt
Wataha zestaw konina 850g x 6szt
109,20 zł 99,99 zł
szt
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium